Va ser acollit per l’Arquebisbe Castrense Mons. Juan del Río, i els seus Vicaris, i per la quarantena d’assistents, que van seguir amb interès i participació les dues conferències de Mons. Vives que van presentar la iniciació dels adults, i el tractament teològic, catequètic i celebratiu que en fa el Ritual d’Iniciació Cristiana d’Adults (RICA) i les disposicions de la Conferència Episcopal Espanyola.
Durant la seva estada a Màlaga, Mons. Vives va poder anar a visitar Mons. Ramon Buxarrais i Ventura, fill de Sta. Perpètua de Mogoda i bisbe emèrit de Màlaga des de fa vint-i-sis anys, que es refà d’una afecció cardíaca a la Residència “Buen Samaritano” de Churriana.
També al vespre va anar a venerar el Crist i la Verge Maria a la “Congregació de Mena”, o “Pontifícia i Reial Congregació del Santíssim Crist de la Bona Mort i Ànimes, i Ntra. Sra. de la Soledat Coronada”, que té la seva seu a l’església de Sant Domingo, al barri d’El Perchel, de Màlaga, on va ser rebut per l’Hermano Mayor Excmo. Sr. Antonio de la Morena González i membres de la Junta de govern, i va poder pregar davant aquestes imatges tan estimades per tot Màlaga.
View the embedded image gallery online at:
https://bisbaturgell.org/index.php/ca/mes-noticies/850-noticies-2021-urgell/noticies-2018/9636-conferencies-i-visita-a-malaga-de-mons-j-e-vives#sigProId4a2a3522d8
https://bisbaturgell.org/index.php/ca/mes-noticies/850-noticies-2021-urgell/noticies-2018/9636-conferencies-i-visita-a-malaga-de-mons-j-e-vives#sigProId4a2a3522d8